7 pași și 3 sărituri pentru o vânzare de succes 

Un modul de vânzări strategice care îmbină elemente din vânzări cu tehnici de negociere

7 septembrie 2017, București, 18:00-21:00

Înscrie-te până pe data de 6 septembrie 2017 și ai reducere de 25%

* Acesta este un modul care face parte dintr-un curs mai amplu, de 2 zile (8h/zi) dedicat tehnicilor fundamentale de vânzări strategice.

RO38 BTRLRONCRT 0205117501

Banca Transilvania

SC Iceland Distribution SRL

Descriere modul vânzări și negociere


A. Cei 7 pași fundamentali dintr-o vânzare


1. Înțelegerea clientului (VÂNZĂRI-INTERMEDIARI)

2. Ascultarea de succes (VÂNZĂRI-INTERMEDIARI)

3. Atribute vs. avantaje (VÂNZĂRI-INTERMEDIARI)

4. Modelul de vânzare profesional+Modelul celor 5 pași (VÂNZĂRI-AVANSAȚI)

5. Vânzarea strategică cu FPV (first person view) (VÂNZĂRI-AVANSAȚI)

6. Folosirea cunoștințelor de brand în vânzare (VÂNZĂRI-AVANSAȚI)

7. Procesul de închiere al vânzării (VÂNZĂRI-AVANSAȚI)

B. Cele 3 sărituri dintr-o negociere


1. Ce tip de negociator ești? Stiluri de negociere și tipuri de negociatori (NEGOCIERE-ÎNCEPĂTORI)
2. Regulile de aur ale negocierii (NEGOCIERE-INTERMEDIARI)
3. Tehnici de negociere (NEGOCIERE-AVANSAȚI)                       - apărarea
                                          - schimbul
                                          - contraatacul 

Acest modul se adresează  agenților de vânzări, directorilor/managerilor de vânzări, antreprenorilor, freelancer-ilor, directorilor/managerilor de achiziții și tuturor celor care folosesc procesele de vânzare și de negociere în activitățile lor profesionale

              OCTAVIAN BALTAC                                        

Universitatea Bucuresti, Facultatea de Geologie si geofizica, licenta si masterat;

Academia de Studii Economice, Facultatea de Management, masterat;

MBA in Marketing, Universitatea Ottawa;

2004: Trainer certificat de Achieve Global in negociere si vanzar;

2008: WIFI: 12 module de MBA in finante, strategie, marketing, economie;

2010: Formator autorizat;

Experienta in vanzari de peste 20 de ani (FMCG-7 ANI, RETAIL-2 ANI, HORECA-9 ANI SI HR-10 ANI, trainer si vanzari de solutii HR-BPO si recrutare, evaluare si pregatire personal);

Peste 10 ani de experienta in management-GM/Country manager in companii medii (ex.GM in cadrul GM Univers'all Romania);

7 ani de experienta in mediul corporatist: Coca-Cola, P&G, Johnson;

2005-2013 Director executiv Macromex;

Trainer pentru: Philip Morris, Iveco, Kika, Herbagetica, Pepsico, Connex, Imedia, CIO, Britcom, Snack Attack, Renault, UTI, Schering-Plough, Evolio, Kiss FM, Unika, Engie, Banca Transilvania, Piraeus Bank, Vodafone, Gewiss, Benjamin Moore, Telekom, Britcom, Crier Group, Imedia, Euro Group, Murfatlar, Beiesdorf, Renault, Iveco, Hyundai, Tiriac, Kika, CIO, Nordic import export CO, Macromex, Schenker,  etc.

Prețul acestui modul este de 90 lei până la data de 6 septembrie 2017*, ora 16:00                                   

*Între 6 (după ora 16:00)-7 septembrie 2017 prețul este de 120 lei

În acest preț sunt incluse:

         Suportul de curs

Gustările și cafeaua


Diploma de participare

Instrumentele de scris