7 pași și 3 sărituri pentru o vânzare de succes
Un modul de vânzări strategice care îmbină elemente din vânzări cu tehnici de negociere
7 septembrie 2017, București, 18:00-21:00
Înscrie-te până pe data de 6 septembrie 2017 și ai reducere de 25%
* Acesta este un modul care face parte dintr-un curs mai amplu, de 2 zile (8h/zi) dedicat tehnicilor fundamentale de vânzări strategice.
RO38 BTRLRONCRT 0205117501
Banca Transilvania
SC Iceland Distribution SRL
Descriere modul vânzări și negociere
A. Cei 7 pași fundamentali dintr-o vânzare
1. Înțelegerea clientului (VÂNZĂRI-INTERMEDIARI)
2. Ascultarea de succes (VÂNZĂRI-INTERMEDIARI)
3. Atribute vs. avantaje (VÂNZĂRI-INTERMEDIARI)
4. Modelul de vânzare profesional+Modelul celor 5 pași (VÂNZĂRI-AVANSAȚI)
5. Vânzarea strategică cu FPV (first person view) (VÂNZĂRI-AVANSAȚI)
6. Folosirea cunoștințelor de brand în vânzare (VÂNZĂRI-AVANSAȚI)
7. Procesul de închiere al vânzării (VÂNZĂRI-AVANSAȚI)
B. Cele 3 sărituri dintr-o negociere
Acest modul se adresează agenților de vânzări, directorilor/managerilor de vânzări, antreprenorilor, freelancer-ilor, directorilor/managerilor de achiziții și tuturor celor care folosesc procesele de vânzare și de negociere în activitățile lor profesionale
OCTAVIAN BALTAC
Universitatea Bucuresti, Facultatea de Geologie si geofizica, licenta si masterat;
Academia de Studii Economice, Facultatea de Management, masterat;
MBA in Marketing, Universitatea Ottawa;
2004: Trainer certificat de Achieve Global in negociere si vanzar;
2008: WIFI: 12 module de MBA in finante, strategie, marketing, economie;
2010: Formator autorizat;
Experienta in vanzari de peste 20 de ani (FMCG-7 ANI, RETAIL-2 ANI, HORECA-9 ANI SI HR-10 ANI, trainer si vanzari de solutii HR-BPO si recrutare, evaluare si pregatire personal);
Peste 10 ani de experienta in management-GM/Country manager in companii medii (ex.GM in cadrul GM Univers'all Romania);
7 ani de experienta in mediul corporatist: Coca-Cola, P&G, Johnson;
2005-2013 Director executiv Macromex;
Trainer pentru: Philip Morris, Iveco, Kika, Herbagetica, Pepsico, Connex, Imedia, CIO, Britcom, Snack Attack, Renault, UTI, Schering-Plough, Evolio, Kiss FM, Unika, Engie, Banca Transilvania, Piraeus Bank, Vodafone, Gewiss, Benjamin Moore, Telekom, Britcom, Crier Group, Imedia, Euro Group, Murfatlar, Beiesdorf, Renault, Iveco, Hyundai, Tiriac, Kika, CIO, Nordic import export CO, Macromex, Schenker, etc.
Prețul acestui modul este de 90 lei până la data de 6 septembrie 2017*, ora 16:00
*Între 6 (după ora 16:00)-7 septembrie 2017 prețul este de 120 lei
În acest preț sunt incluse:
Suportul de curs
Gustările și cafeaua
Diploma de participare
Instrumentele de scris