BUSINESS SPEED DATING                21 iunie 2017, ora 19, bistro Matrioska, Bucuresti

Despre, Cu și Pentru antreprenori si freelanceri*

"Deciziile bune se iau în 5 minute"

* este un eveniment recomandat atât antreprenorilor, cât și tuturor celor care lucrează în mod direct cu clienți (liber profesioniști), din orice domeniu: juridic, medical, beauty, traduceri, etc.

Vă invităm miercuri, 21 iunie 2017, la ora 19* la primul eveniment de Business Speed Dating din Bucuresti la bistro Matrioska

* Participanții sunt așteptați începând cu ora 18:30

                                   Bistro Matrioska 

Este una dintre cele mai interesante locații din București, care are un concept și o poveste superbă

https://www.bistromatrioska.ro/

Număr maxim de participanți: 20


              În fiecare lună ne vom întâlni în cadrul unui eveniment informal de networking, într-o locație superbă și vom gusta din preparatele delicioase oferite de chefi cunoscuți și talentați de la noi. 

E un eveniment prin care ne propunem ca, folosind principiile speed dating-ului, să creăm legături reale și palpabile între antreprenori și liber profesioniști (în această lună) și comunități offline puternice, în care oamenii să facă schimb de experiență, informații și know-how. 

De asemeni e un prilej foarte bun de relaxare și de socializare. De regulă la evenimentele de business nu reușim cu adevărat să vorbim cu toți oamenii cu care ne-am dori și care poate ne-ar fi de folos, din diverse motive: fie ne este incomod să abordăm pe cineva necunoscut, fie nu avem prilejul fizic să interacționăm cu toți, etc. Schimbul de cărți de vizită sau de fluturași promoționali nu este suficient.

Într-un business speed dating ai ocazia să îi cunoști pe toți ceilalți participanți să interacționezi cu ei și să selectezi pe viitorii parteneri, clienți, colaboratori, furnizori, etc. 

   În cadrul evenimentului veți putea exersa și îmbunătăți capacitatea de a face prezentări scurte-dar relevante-ale afacerii dvs.

   Veți primi și veți da feedback în cadrul interacțiunii cu ceilalți și astfel veți afla chiar de la ceilalți participanți care au fost punctele forte și cele slabe ale prezentării.

DESFĂȘURAREA EVENIMENTULUI

1. Fiecare participant va primi câte un cartonaș cu un număr

2. Vor fi 10 mese de câte 2 persoane

3. Participanții vor putea interacționa câte 10 minute (5 minute/persoană) cu fiecare dintre cei prezenți și înscriși la eveniment

4.  Vor fi persoane care vor arbitra buna desfășurare a rotațiilor tuturor participanților și care vor indica mesele la care trebuie făcute rotațiile

5. Să aduceți cărți de vizită, multă voie bună și relaxare

6. Vă rugăm să respectați ora de începere anunțată


TAXA DE PARTICIPARE ESTE DE 50 LEI/PERSOANĂ*

în care intră apa și gustările delicioase oferite de chef Andrei Niculae 

https://www.facebook.com/chefandreiniculae/?fref=ts

* RO38 BTRLRONCRT 0205117501

Banca Transilvania

SC Iceland Distribution SRL



CONDIȚII DE PARTICIPARE:

1. Plata integrală a biletului până pe data de 20 iunie 2017

2. Dovada plății trimisă pe office@octavianbaltac.ro

3. Atitudine pozitivă :)

4. Curiozitate :)

5. Răbdare :))