Ceci n`est pas une pipe

Cele mai importante tehnici de convingere și influențare pe care oricine trebuie să le cunoască

2 NOIEMBRIE 2017, BUCUREȘTI, ORA 18

Înscrie-te până pe data de 2 noiembrie 2017 și ai reducere de 25%

CÂND avem nevoie de influențare

- vrem să convingem un client că produsul nostru e cel mai bun

- vrem să negociem un preț cu un partener sau un furnizor

- participăm la un interviu de angajare

- implemententăm o nouă politică în cadrul companiei

- ne ocupăm de plângerile primite de la clienți

- vrem să ne convingem partenerul să mergem în concediu unde ne dorim noi

- trebuie să susținem o prezentare/raport în fața managementului

- vrem să obținem o finanțare pentru afacerea noastră

- vrem să ne convingem copilul să mănânce sănătos

- vrem să-i convingem pe ceilalți membri ai echipei să adopte soluția propusă de noi

- vrem să determinăm un angajat/coleg/șef să renunțe la un anumit obicei/tip de comportament, etc.

Ce vei învăța

Structura modulului de curs:

  1. Discutarea obiectivelor și a așteptărilor;
  2. Diferența dintre persuasiune și influențare;
  3. Cele 6 principii ale psihologiei persuasiunii;
  4. Influența;
  5. Influența și credibilitatea;
  6. Comunicarea prin care putem să influențăm;
  7. Analiza si dezvoltarea unei relatii de influenta;
  8. Deconstruirea celor 9 mituri legate de persuasiune
  9. Cum să faci diferența dintre influențare și manipulare
  10. Concluzii;

CUI se adresează: vânzătorilor, negociatorilor, medicilor, jurnaliștilor, managerilor, antreprenorilor, mamelor, taților, soților/soțiilor, colegilor, consilierilor de imagine, asistenților/asistentelor, șefilor: NOUĂ, TUTUROR

”orice cuvânt este o încercare de influențare a celuilalt”

                                                                            A.Mucchielli


Ne propunem ca la finalul cursului participanții SĂ:

  1. Fie capabili să comunice convingător;
  2. Folosească adecvat și contextual influența și persuasiunea la serviciu sau în viața personală;
  3. Aplice corect principiile psihologiei persuasiunii;
  4. Fie credibili și convingători la locul de munca și în viața personală;
  5. Construiască o relație pozitivă de influență;

Prețul* acestui modul este de 90 lei până pe data de 

2 noiembrie** 2017


*Cei care au participat și la modulul de vânzări și negociere din septembrie au un extradiscount de 15%

**În ziua cursului prețul unui bilet este de 120 lei



* RO38 BTRLRONCRT 0205117501

Banca Transilvania

SC Iceland Distribution SRL

Trainer Octavian Baltac


Universitatea Bucuresti, Facultatea de Geologie si geofizica, licență și masterat;

Academia de Studii Economice, Facultatea de Management, masterat;

MBA in Marketing, Universitatea Ottawa;

2004: Trainer certificat de Achieve Global în negociere și vânzări;

2008: WIFI: 12 module de MBA în finanțe, strategie, marketing, economie;

2010: Formator autorizat;

Experienta în vânzări de peste 20 de ani (FMCG-7 ANI, RETAIL-2 ANI, HORECA-9 ANI SI HR-10 ANI, trainer si vânzări de solutii HR-BPO și recrutare, evaluare si pregatire personal);

Peste 10 ani de experienta in management-GM/Country manager in companii medii (ex.GM in cadrul GM Univers'all Romania);

7 ani de experientă in mediul corporatist: Coca-Cola, P&G, Johnson;

2005-2013 Director executiv Macromex;

Trainer pentru: Philip Morris, Iveco, Kika, Herbagetica, Pepsico, Connex, Imedia, CIO, Britcom, Snack Attack, Renault, UTI, Schering-Plough, Evolio, Kiss FM, Unika, Engie, Banca Transilvania, Piraeus Bank, Vodafone, Gewiss, Benjamin Moore, Telekom, Britcom, Crier Group, Imedia, Euro Group, Murfatlar, Beiesdorf, Renault, Iveco, Hyundai, Tiriac, Kika, CIO, Nordic import export CO, Macromex, Schenker, etc.